Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011








ΑΓΑΝΤΑ...

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΘΗΝΑΣ.

Ανακοίνωσε αυξήσεις 40% στα εισιτήρια.

Αναμένονται περικοπές στους δικαιούχους μειωμένου εισιτηρίου.

Νέες κυβερνητικές απειλές ενάντια στους απεργούς.

Την αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας κατά 40% ανακοίνωσε η κυβέρνηση μέσω της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών από την 1η του Φλεβάρη, ενώ ταυτόχρονα άφησε να εννοηθεί ότι έχει έτοιμα και άλλα σχέδια που αμφισβητούν ευθέως το δικαίωμα στην απεργία, πέραν του κατάπτυστου μέτρου της πολιτικής επιστράτευσης, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών Σπ. Βούγια:
Το ισχύον εισιτήριο, που ισχύει για 90 λεπτά πολλαπλών διαδρομών από 1 ευρώ, θα εκτοξευθεί στο 1,4 ευρώ (ποσοστό αύξησης 40%).

Καθιερώνεται εισιτήριο μιας απλής διαδρομής με ένα μεταφορικό μέσο στην τιμή του 1,2 ευρώ.

Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα από 35 ευρώ, θα φτάσει τα 45 ευρώ (ποσοστό αύξησης 28,6%).

Ωστόσο, αναμένονται αυξήσεις και στις τιμές των μειωμένων εισιτηρίων και περικοπή του αριθμού των δικαιούχων (πολύτεκνοι, σπουδάζουσα νεολαία, ΑΜΕΑ, ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών κ.ά.), αφού στο επερχόμενο νομοσχέδιο του υπουργείου, θα προβλέπεται η υπογραφή συμβάσεων των συγκοινωνιακών φορέων με τα υπουργεία και τους φορείς για τη χρηματοδότηση του παραπάνω κόστους με το ανάλογο τίμημα.

Με δεδομένη τη μείωση των κοινωνικών δαπανών από τους προϋπολογισμούς των αρμόδιων υπουργείων, κατά κύριο λόγο των υπουργείων Παιδείας και Υγείας, ακόμη και τα φοιτητικά πάσο ή και οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών των ΑΜΕΑ, τίθενται υπό αμφισβήτηση.

Παράλληλα, ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας επανέλαβε το κατάπτυστο επιχείρημα ότι δήθεν οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα αστικά ΜΜΜ «πλήττουν κυρίως τους μη εύπορους πολίτες», προσθέτοντας ότι το υπουργείο «αντί για την επίταξη που ως επιλογή προσφέρεται (...) μόνο σε περίπτωση έσχατης ανάγκης, έχουμε σχεδιάσει εναλλακτικά πλάνα και μάλιστα όχι μόνο ένα»...

Είπε ακόμη ότι στο αμέσως επόμενο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο θα κατατεθεί προς έγκριση και αμέσως μετά θα τεθεί υπό δημόσια διαβούλευση, με προοπτική να έχει ψηφιστεί έως τον ερχόμενο Μάρτη.

Ο Δ. Ρέππας, συνεχίζοντας τον αντιδημοκρατικό - αντιλαϊκό κατήφορο της κυβέρνησης, επισήμανε ότι οι κινητοποιήσεις στα αστικά ΜΜΜ στρέφονται εναντίον «ήδη ψηφισμένου Νόμου του Κράτους», λες και θα είναι ο πρώτος ή ο τελευταίος νόμος που καταργείται υπό το βάρος της λαϊκής κατακραυγής και των κινητοποιήσεων του οργανωμένου συνδικαλιστικού κινήματος, ενώ συνέχισε τον εκβιασμό προς τους εργαζόμενους, λέγοντας ότι «αν αποτύχει η πρωτοβουλία μας, οι φωνές για ιδιωτικοποίηση και απολύσεις θα ακουστούν πιο δυνατά».

Απειλή ήταν επίσης και η «παρότρυνση» προς τους εργαζόμενους να «κινηθούν αντιλαμβανόμενοι τους περιορισμούς που τους επιβάλλει το συμφέρον της πλειοψηφίας των πολιτών αλλά και το δικό τους.».

Αλλα κουραγιο...



υσ Μπλε λεωφορεία, στάση εργασίας σήμερα (11 π.μ.-3.30 μ.μ.) και αύριο (11 π.μ.-3.30 μ.μ.), 24ωρη απεργία την Πέμπτη 13 Γενάρη. Τη μέρα της απεργίας θα γίνει πορεία στη Βουλή.

Τρόλεϊ, στάση εργασίας σήμερα (11 π.μ.-3 μ.μ.) και αύριο (11 π.μ.-3 μ.μ.), 24ωρη απεργία την Πέμπτη 13 Γενάρη.

Ηλεκτρικός, σήμερα στάση εργασίας (12 το μεσημέρι-4 μ.μ.), αύριο 24ωρη απεργία, Πέμπτη 13 Γενάρη, στάση εργασίας (12 το μεσημέρι-4 μ.μ.).

Μετρό, αύριο δύο στάσεις εργασίας των ηλεκτροδηγών (10 π.μ.-2 μ.μ., 8 μ.μ.-λήξη της βάρδιας), Πέμπτη 13 Γενάρη 24ωρη απεργία από το μεγαλύτερο Σωματείο.

Τραμ, αύριο στάση εργασίας (11 π.μ.- 4 μ.μ.).

Να σημειωθεί ότι στα μπλε λεωφορεία, στα τρόλεϊ και τον ηλεκτρικό έχει αποφασιστεί τις μέρες που γίνονται στάσεις εργασίας η μετακίνηση των επιβατών να είναι δωρεάν από 5-8 π.μ.

4 σχόλια:

  1. Δε μου λες, τι θα γίνει η περίπτωσή σου ?? Δε σε προλαβαίνω λέμε!!!

    Άσε που έχω ετοιμάσει το γαϊτανάκι Νο.11 κι ακόμη σε περιμένω να διαβάσεις το Νο.10 για να το ανεβάσω!!

    Και για τον καημένο τον Άλι που δεν κοιμάται, τι να πω??? Αποκλειστική έχει καταντήσει ο άνθρωπος με την μαντάμ στο πλευρό του αχ και βαχ μέχρι το ξημέρωμα!!

    χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρα καλησπερα και περαστικα.
    Γιατι ομως αχ και βαχ και ποσες μερες ειναι το ''μοιρολοι''?
    Μα με αυτη την κυβερνηση, τρεχουμε ολοι και δεν την προλαβαινουμε, απο μ......σε προδοσια το παει, αντε να δουμε που θα ''ειμαστε'' του.................χρονου.
    Μολις εκανες αναρτηση το Νο 10, το διαβασα, ''ζεστο-ζεστο'', αλλα δεν σου αφησα επισκεπτηριο, γιατι καταλαβα απο ενα σχολιο, ενος φαν σου, οτι ητανε ''κονσερβα''?
    Οποτε, ολα στο Νο 11, δεν πιστευω να εχει συνεχεια?
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟΝ ''ΝΟΣΟΚΟΜΟ'' ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μοιρολόι πόσο θα κρατήσει??

    Ξέρω γω?? Με τόσες τομές στο πόδι... θα δείξει!!
    Πονάω λέμε!!

    Μπα, κονσέρβα δεν ήτανε!! Φρέσκο φρέσκο το ανέβασα, σπαρταρούσε. Άσε που μύριζε και θάλασσα!!

    χα χα

    Τα φιλιά μου στο Κατερινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημητρα, ο..................''χασαπης'', τι σου ειπε, αντε και μια..................ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ απο εμενα........................................................................................................................ΥΠΟΜΟΝΗ και περπατημα.
    Το κατινακι ανταποδιδει, ραδιο το ''καναμε'' πειρατικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή