Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010








ΑΓΑΝΤΑ...

Τα μεγάλα μου τα λάθη

Τα μεγάλα μου τα λάθη
θέλω ο κόσμος να τα μάθει
γιατί ό,τι τραγουδιέται
πρέπει να ξομολογιέται
Αγαπώ τους μερακλήδες
του λαού τους Ηρακλήδες
τους αυτόνομους φιλάθλους
που με γέλιο κάνουν άθλους
δεν με κόφτει εμένα ο πλούτος
όπου Καίσαρας και Βρούτος
μα όποιος έχει το τιμόνι
να προσέχει τι σκοτώνει.

Έχω μπάρμπα στην Αυστράλια
και παππού απ’ τα παράλια
μια φωνή μου λέει προχώρα
δεν τελειώνει εδώ η χώρα
πάντα το αίμα τούτο τ’ άλικο
δρόμο απτάλικο γεννά
μπαγλαμά στο πανωφόρι
δώστε βάση δορυφόροι.

Τα μεγάλα μου τα λάθη
θέλω ο κόσμος να τα μάθει
γιατί χάνω τα νερά μου
μακριά απ’ τα όνειρά μου
Έχω ένα σεκλέτι μάγο
κι όπως παίρναμε τον πάγο
τυλιχτό σε μια λινάτσα
τη δροσιά του να ‘χεις ράτσα.

Έχω μπάρμπα στην Αυστράλια
και παππού απ’ τα παράλια
μια φωνή μου λέει προχώρα
δεν τελειώνει εδώ η χώρα
πάντα το αίμα τούτο τ’ άλικο
δρόμο απτάλικο γεννά
μπαγλαμά στο πανωφόρι
δώστε βάση δορυφόροι.

Μια φωνή μου λέει προχώρα
δεν τελειώνει εδώ η χώρα
ο πατέρας απ’ τον Πόντο
δεν τα λέω εγώ στο βρόντο.

Αλλα κουραγιο...


υσ Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπάθας
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Λέκκας.

7 σχόλια:

  1. Λοιπόν, η Νικολακοπουλου πάντα κάνει τη διαφορά στο στίχο!!
    Κι εγω τραγούδι θα ανεβάσω σε λίγο...


    και αγάντα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρη, ευχαριστω...Που γραφεις τους στιχους...Και μαθαινω κι εγω...Καννα τραγουδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα να δείς τι καλό μου κάνουν οι στίχοι, δεν φαντάζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημητρα καλησπερα, αντε να τα ''πουμε'' και με στιχους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαστορα καλησπερα, τι ευχαριστεις, σαμπως δικα μου ειναι, οι στιχοι μου κανουν ''κλικ'' και τους αναρτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Frezia καλησπερα, σου αρεσουν οι στιχοι, κανε λοιπον μια ιστοσελιδα με στιχους να μας τα λες και να το ευχαριστιεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω να γράφω στίχους,μόνο να διαβάζω!
    Καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή