Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010








ΑΓΑΝΤΑ...

«Δεν αντέχουν οι λέξεις σ' όλα τα χείλη»


«Ετσι διευρύνουμε τη δημοκρατία, την ισότητα, και τις ευκαιρίες (...) έτσι διευρύνεται η συμμετοχή των πολιτών στη μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε»!
(Γιώργος Παπανδρέου, ομιλία στο υπουργικό συμβούλιο, χτες, 9 Δεκέμβρη 2010).

«Είναι καιρός για λιτότητα», μας λένε (σ.σ.: οι "συντηρητικοί"). Τι εννοούν, όμως, με την έννοια "λιτότητα"; Εννοούν την περικοπή των συντάξεων, της Πρόνοιας, των επιδομάτων ανεργίας, των δαπανών για την Παιδεία - αυτοί οι τομείς είναι οι υπαίτιοι, που θα πληρώσουν (...). Ετσι, η Δεξιά μάς προκαλεί. Προβάλλει τη λιτότητα ως τη μόνη λύση»!
(Γιώργος Παπανδρέου, ομιλία στο Ευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό Κόμμα, 2 Δεκέμβρη 2010).

«Από την εμπειρία μου έχω γίνει και πιο σοσιαλιστής απ' ό,τι ήμουν πριν»!
(Γιώργος Παπανδρέου, ομιλία στη Βουλή, 17 Απρίλη 2010)

«Ομως, με γνωρίζετε και σας γνωρίζω, ποτέ μου δεν θα αδικούσα τους ανθρώπους της καθημερινής μάχης, τους ανθρώπους της εργασίας. Ποτέ μου δεν θα έπαιρνα οποιαδήποτε απόφαση, άδικη για τους πολλούς»!
(Γιώργος Παπανδρέου, 19 Μάρτη 2010, ομιλία στο συνέδριο της ΓΣΕΕ)


«Δεν αντέχουν οι λέξεις σ' όλα τα χείλη»...

Αλλα κουραγιο...



υσ τον Ολι Ρεν, μας τον φέρανε για να μας πει ότι τα Σάββατα χάνει την προπόνησή του, επειδή ασχολείται με την Ελλάδα...
Στο άκουσμα αυτής της εξ Εσπερίας γραβατωμένης αυθάδειας, τα εγχώρια τσιράκια του ΣΕΒ το μόνο που βρήκαν να κάνουν ήταν να χασκογελάνε...
Μην πάει, όμως, το μυαλό σας ότι το χάλι τους οφείλεται στο ότι είναι χάχες. Κάθε άλλο. «Χαλασμένοι» είναι. Εντελώς «χαλασμένοι».

8 σχόλια:

  1. Βρε Δημητράκη τις απαντήσεις του φίλου μας τις βρήκες μήπως γιατί μου τις ζητάνε...αλλά εγώ δεν μπόρεσα να τις βρω...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kariatida 62 γεια σου, ο ''φιλος'' σου ο Παπαδημουλης εχει και αλλη προιστορια, ψαξε τις συνεδριασεις του συν-συριζα και θα δεις τι ειχε υπογραψει στην ευρωβουλη εναντιον των εργαζομενων, μετα ζηταγε ''συγνωμη'', ο '''''διωκτης''''' του μικρου ποδοσφαιριστη, ολι ρεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @dimitris: Mπα σε καλό σου, Δημητράκη, δεν έχω φίλους εγω, πώς να στο πω να το καταλάβεις!
    Ρώτα βρε και την Τασούλα να στο επιβεβαιώσει...οι ερωτήσεις μου άρεσαν,και λεω μπας και πήρε πουθενά το αυτί σου τις απαντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kariatida62 χαιρεται, ''φιλο'' σου εγραψα, οχι το αυτι μου ''βαρυακουει'' οπου μιλανα τυποι σαν τον Παπαδημουλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α!!!δεν τόδα η στραβέκλω...δίκιο έχεις!
    Αχ μόνο να βάλω καινούργια μπαταρία θέλω στ'ακουστικά σου, Δημητράκη μου για να μ'ακούς και μένα καλύτερα θέλω...μόνο αυτό! Μόνο να μ'ακούς και ας μην τρώς ότι τρώω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kariatida62 η εκφραση στραβεκλω, πολυ μα πολυ μου θυμιζει την μανα μου, κατι τετοια ελεγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γινεται;;
    Μαζευτηκαν οι "βαρηκουοι";;;
    Για τον ΟΛΙ ΡΕΝ ενα να ξερουνε οι συγχρονοι "τσολιαδες"....
    Τα αφεντικα...Τους συχαινονται πιο πολυ απ ολους..
    Και θα τους το δειξουνε αυτο...Οταν δεν θα τους χρειαζονται πια...
    Θα τους το δειξουνε αυτοι...Οι πατρωνες τους...
    Και θα δουνε τοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαστορα καλησπερα, το θεμα ειναι οτι οπως οι τσολιαδες την εκαναν τοτε την ζημια, ετσι και οι σημερινοι εφιαλτες την κανουν την ζημια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή