Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010







ΑΓΑΝΤΑ...

Μάνα μου Ελλάς

Δεν έχω σπίτι πίσω για να ρθω
ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ
δεν έχω δρόμο ούτε γειτονιά
να περπατήσω μια Πρωτομαγιά

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια
εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τότε που στη μοίρα μου μιλούσα
είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
και στο παζάρι με πήρες γύφτισα μαϊμού
Ελλάδα Ελλάδα μάνα του καημού

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα

Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
και στις αρενες του κόσμου μάνα μου Ελλάς
το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς.

Αλλα κουραγιο...



υσ
Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Δημητράτος.

18 σχόλια:

  1. Δημητρό, φοβερό το τραγούδι!! Να, τα λέω εγώ και βρίσκω το μπελά μου!! Αλλά ο Γκάτσος δεν πιάνεται?? χα χα

    Αλλά βρε παιδάκι μου πεθαίνω για γέφυρες και μηχανοστάσια!! Αν και την εποχή που πήγαινα στα καράβια με τον πατέρα μου ήταν πιο απλά τα πράγματα!!

    Καλησπέρα και φιλιά στο Κατερινάκι. Χαιρετίσματα από τον Άλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Δημητράκη, αυτές οι φωτό με τα καράβια σου, ατελείωτες!!!
    Εχω παρατηρήσει, δεν τις ανακυκλώνεις...κάθε φορά διαφορετικές! Μα πού τις βρίσκεις τέλος πάντων!
    ----
    Το άσμα εξαιρετικόν και άκρως συγκινητικόν!(Όποτε τ'ακούω βουρκώνω..!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάλε και τη μουσική του τραγουδιού, αν μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι κουράγιο βρε Δημήτρη μου;Να κάνει κανείς κουράγιο υπομένοντας όλα αυτά που μας επιβάλουν;
    Όχι κουράγιο. Επίθεση, να φορτώσουμε με θυμό και αποφασιστικότητα, να οργιστούμε που μας αντιμετωπίζουν σαν αναλώσιμα προϊόντα, μας πηγαίνουν σαν πρόβατα σε σφαγή.Κάθε ώρα, 40 εργαζόμενοι βγαίνουν στην ανεργία το χωράει το μυαλό μας;(στοιχείο από την Ελευθεροτυπία). Δεν μπορούμε και ούτε πρέπει να κάνουμε κουράγιο, να συσπειρωθούμε, να βαδίσουμε στους ίδιους δρόμους του αγώνα και της αντίστασης.Δεν έχουμε περιθώρια για τίποτα άλλο.
    Ρίξε μια ματιά στο σπίτι μου, υπάρχει ένα μπανεράκι,αν θές το βάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημητρα καλησπερα, εχθες το βραδυ αργα, στα ''ψιλα'' περασε τα προστιμα που χαρισε η κ...κυβερνηση σε μεγαλοσχημους και αναγνωρισιμους, οχι πολλα, κατι δισεκατομυριακια, κυβερνηση ΜΑΦΙΟΖΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kariatida62 καλησπερα, βουρκωνε, αλλα κατεβα και ''κατω'', συναισθημα και αποφασιστικοτητα,
    το εχεις καταλαβει, σιγα-σιγα, ''γραφουμε'' την νεωτερη ιστορια, βρηκαμε τους δικους μας ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ να ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Frezia καλησπερα, πηγαινε στο youtube ''βαλε'' ρεμπετικο-Φερρης, βαλε διαπασων και ακου, μεχρι τελικης.............πτωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Β.Β καλησπερα, στον ερωτα και στον πολεμο, στην αρχη θελει ''κουραγιο'' και υπομονη, μετα και στα δυο ''πεφτεις'' με τα.....................μουτρα και οποιον παρει ο.........................
    Παω στο ιστολογιο σου να δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε συ ...κάτω είμαι δεν μ'εχεις δει???:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Δημήτρη
    εκπληκτικό τραγούδι, επίκαιρο, φοβερή η εκτέλεση του Δημητράτου...

    "τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια"
    "τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι"
    αγάντα αδέρφια, κρατάτε γερά!
    Όλοι στους δρόμους, για τη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε μια νύχτα διαγράψανε 24 δις Καπετάνιε και το περάσανε στα ψιλά!
    Καληνύχτα Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kariatida62 που να σε ''δω'' αφου κατεβαινεις με την αδεδυ του.................ΠΑΝΑΓΟΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πορτιατη καλησπερα, για τα παιδια μας, για το αυριο τους, για την ζωη τους, για τα ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Karfoma καλησπερα, με αυτα τα διαγραμμενα δις, οι συνταξεις και τα δωρα, τα επιδοματα και οι δεκο, δεν θα τα πειραζαν, αλλα οι ΔΟΥΛΟΙ των αφεντικων θελουν να εξαθλιωσουν τους ανθρωπους και να τους ''συρουν'' στο ''κολοσσαιο'', προς γνωση και συμμορφωση και των υπολοιπων στην ''ενωμενη ευρωπη των λαων''........μη χ..ω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mετους συναδέλφους μου κατεβαίνω βρε Δημητράκη,πώς θέλεις να κατεβω με κόμματα?
    Υπάλληλος είμαι,τα ίδια ζητάμε, δεν ζητώ άλλα εγώ και άλλα εσύ! Γιατί με διαχωρίζεις βρε φίλε?
    Φώναξε με την άλλη φορά να κατέβω με σένα! Να ενώσουμε τις φωνές μας...
    Πώς αλλιώς να στο πώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kariatida62 καλημερα σου και καλη σου εβδομαδα, μονο που παλι δεν ''ειδες'' τα ονοματα της γνωστης κλικας του ξεπουληματος των εργαζομενων, με τους συναδελφους σου θα κατεβεις, αλλα δεν μπορει να εισαι με αυτους που τοοοοοοσσσσααααα χρονια σε θελουν υποτακτικη στα εκαστοτε κελευσματα της εκαστοτε κυβερνησης για να ''εξυπηρετουν'' τις εντολες της ευρωπαικης ενωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι φωναζεις, καλε;;;
    Μειοψηφια της καταστροφης...
    Κακοβουλε γρινιαρη...
    Αφου βλεπεις την προσπαθεια που κανουνε οι ανθρωποι...
    Μας βαλανε και τα φαγητα στην τηλεοραση...Να τα βλεπουμε, να χορταινουμε...
    Τι αλλο θες;;
    Για σενα θα φροντιζανε;;;
    Εισαι δικος τους εσυ;;
    Για τους δικους τους φροντιζουνε...
    Αυτεινους που τους εβαλανε εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι χρυσέ μου άνθρωπε, δεν είμαι δεν είμαι με κανέναν! Το δίκιο μου κατεβαίνω και φωνάζω...το δίκιο το δικό μας των παιδιών μας και των παιδιών των παιδιών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή