Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012
ΑΓΑΝΤΑ...
ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ
Νέα πράξη στο έγκλημα της παράδοσης στα μονοπώλια
Στο όνομα της ενίσχυσης της παρουσίας της στην Ανατ. Μεσόγειο, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ικανοποιήσει τις νέες απαιτήσεις των πολυεθνικών
Το πρόγραμμα των υποβρυχίων παραμένει στον «αέρα», με την κυβέρνηση και τις πολυεθνικές να εντείνουν τα «παιχνίδια» στις πλάτες των εργαζομένων και του λαού
Το έγκλημα της παράδοσης της ναυπηγοεπισκευαστικής και της αμυντικής βιομηχανίας στις πολυεθνικές, με αιχμή τα Ναυπηγεία και με λεία τους εξοπλισμούς των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, επανέρχεται στο προσκήνιο, καθώς εντείνονται τα «παιχνίδια» στις πλάτες των εργαζομένων και του λαού από την κυβέρνηση και τα μονοπώλια, με στόχο να διασφαλιστούν τα συμφέροντα των δεύτερων.
Προχτές, ο φερόμενος ως νέος ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, Λιβανέζος Ι. Σάφα, επισκέφθηκε τον υπουργό Εθνικής Αμυνας, Δ. Αβραμόπουλο, και ζήτησε από την κυβέρνηση να εκταμιεύσει μερικές ακόμα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προς την πολυεθνική, για δουλειές που δεν έχουν γίνει ακόμα και με όλο το πρόγραμμα των υποβρυχίων να βρίσκεται στον «αέρα».
Διαφορετικά, απείλησε ο εκπρόσωπος της πολυεθνικής, τα Ναυπηγεία θα κλείσουν και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να παραδοθούν τα τρία νέα υποβρύχια, ούτε θα αρχίσει η κατασκευή των δύο επιπλέον υποβρυχίων αξίας 1 δισ. ευρώ, που παρήγγειλε η προηγούμενη κυβέρνηση, σαν «προίκα» για να παραμείνουν Αραβες και Γερμανοί στα Ναυπηγεία και να ολοκληρώσουν τα προηγούμενα τρία υποβρύχια, τα οποία εδώ και καιρό είναι στο τελικό στάδιο κατασκευής.
Υπενθυμίζεται ότι σε παλιούς και νέους ιδιοκτήτες (γερμανικές και αραβικές εταιρείες) των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά έχουν δοθεί από την Ελλάδα 2,5 δισ. ευρώ, το 85% του συνολικού κόστους, για την κατασκευή 6 νέων υποβρυχίων Τ-214.
Μετά από καθυστερήσεις 6 ετών, έχει παραδοθεί μόνο ένα υποβρύχιο, το «Παπανικολής», αξίας μεταπώλησης - κατά τους Γερμανούς κατασκευαστές - μόλις 300 εκατ. ευρώ, το οποίο, αν και εντάχθηκε στο Στόλο, μπαινοβγαίνει στα Ναυπηγεία για επισκευές.
Με την αναθεωρημένη σύμβαση του Σεπτέμβρη του 2010, χαρίστηκαν στους Γερμανούς (μέχρι τότε ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων) ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις 400 εκατ. ευρώ και εξασφαλίστηκε ένα καθεστώς οικονομικής ασυλίας για τους Αραβες, φερόμενους ως νέους ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων.
Πιο συγκεκριμένα, προβλέπονται σχεδόν μηδενικές ποινικές ρήτρες (ανώτατο όριο μπαίνει το 4%) για τυχόν νέες καθυστερήσεις και τους δίνεται η δυνατότητα για μονομερή καταγγελία της νέας σύμβασης, χωρίς επιπτώσεις σ' αυτούς και με επιστροφή ακόμα και των εγγυητικών επιστολών που έχουν καταθέσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα τρία υπό κατασκευή υποβρύχια που βρίσκονται στου Σκαραμαγκά, δεν έχει γίνει καμία εργασία διόρθωσης των προβλημάτων που είχαν εντοπιστεί στο πρωτότυπο - πειραματικό υποβρύχιο, το «Παπανικολής».
Παρ' όλα αυτά, τα λεφτά δίνονταν κανονικά στις πολυεθνικές.
Πρόκειται για ένα σκάνδαλο διαρκείας, το οποίο, εδώ και 10 χρόνια, τροφοδοτείται με νέες πράξεις, που κάθε φορά κοστίζουν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα οποία οδηγούνται στα ταμεία των πολυεθνικών, στην ουσία του ίδιου ομίλου, που κατά καιρούς εμφανίζεται με άλλα ονόματα και άλλη «σημαία».
Αναβάθμιση στις ιμπεριαλιστικές κόντρες
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που παραμένει κυρίαρχο είναι η εγκληματική πολιτική παράδοσης στα μονοπώλια στρατηγικών τομέων της παραγωγής, όπως αυτός της ναυπηγοεπισκευαστικής και της αμυντικής βιομηχανίας, σε βάρος των εργατοτεχνιτών και συνολικά των πραγματικών λαϊκών συμφερόντων.
Οι κλάδοι αυτοί, με λαϊκή εξουσία, θα μπορούσαν να αποτελέσουν από τους βασικούς πυλώνες για ανάπτυξη υπέρ του λαού, για αμυντική θωράκιση της χώρας, δίνοντας δουλειά σε χιλιάδες εργάτες και κλάδους συναφείς με τη ναυπηγοεπισκευή, τόσο στο στρατιωτικό, όσο και στο πολιτικό της τμήμα.
Στον αντίποδα, υπηρετώντας τα μονοπώλια, η σημερινή τρικομματική κυβέρνηση
εμφανίζεται έτοιμη να ικανοποιήσει τις νέες απαιτήσεις της ιδιοκτησίας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, προκρίνοντας την ανάγκη του Πολεμικού Ναυτικού να εντάξει στο δυναμικό του τα τρία νέα υποβρύχια, προκειμένου να ανταποκριθεί στο ρόλο που του αναθέτει το ΝΑΤΟ στην Ανατ. Μεσόγειο.
Το έδαφος για νέες παραχωρήσεις στην πολυεθνική στρώνεται επίσης στο όνομα της «προστασίας» των ενεργειακών πόρων στην Ανατ. Μεσόγειο, της βαθύτερης δηλαδή εμπλοκής της Ελλάδας στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς για τις πηγές και τους δρόμους της Ενέργειας.
Στο πλαίσιο αυτό η κυβέρνηση αναζητά νομιμοποίηση των επιλογών της από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής για τους εξοπλισμούς και, όπως ανακοινώθηκε μετά τη συνάντηση Αβραμόπουλου - Σάφα, το όλο θέμα ανατέθηκε σε επιτροπές ειδικών.
Αλλα κουραγιο...
υσ λεφτα υπαρχουν..............αλλα μονο για τους υμετερους............''επενδυτες''
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Mάλιστα!Ολο κουράγιο λες να κάνω...που πεθαίνω δεν το βλέπεις ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μου λες να κάνω κουράγιο ώσπου να βγει η ψυχή μου?
kariatida62 καλημερα, τοσα χρονια στο Ερεχθειο, με τοση γκρινια που κανεις, καταλαβα, γιατι την ''εκαναν'' οι υπολοιπες κορες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε να στο πω στα αρχαια, η ταν η επι τας, η coprente???