Κυριακή 18 Μαρτίου 2012
ΑΓΑΝΤΑ...
ΠΝΟ: 48ΩΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ
Στους ντόκους κατεβαίνουν από μεθαύριο, Δευτέρα 19 Μάρτη, οι ναυτεργάτες με 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, για να αποκρούσουν την πολιτική που προωθεί τη μαύρη ανασφάλιστη εργασία στα πλοία, την πολιτική που παραδίνοντας την ακτοπλοΐα και γενικά τις θαλάσσιες συγκοινωνίες στους εφοπλιστές θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.
Η απεργία αποφασίστηκε χτες το πρωί στην έκτακτη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ.
Είναι απόφαση που επιβλήθηκε από την αγωνιστική διάθεση που εκφράζεται από τους ναυτεργάτες στα καράβια και τη δυναμική παρέμβαση των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων.
Στις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι του Οίκου Ναύτου, του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας και του ΝΑΤ, καθώς δέχονται εξίσου συντριπτικό χτύπημα.
Ναυτεργάτες και υπάλληλοι αγωνίζονται για να αποτρέψουν την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, τη σύνθλιψη της ιατροφαρμακευτικής τους περίθαλψης μέσω της ένταξης του Οίκου Ναύτου στον ΕΟΠΥΥ από την 1η Απρίλη, το κλείσιμο του ΓΕΝΕ και την ένταξή του στον ΟΑΕΔ, την ένταξη του ΝΑΤ στο υπουργείο Εργασίας, ενώ ήδη λεηλατούνται τα αποθεματικά του,
όπως και τα αποθεματικά του Ειδικού Λογαριασμού Επιδομάτων Ναυτεργατών (ΕΛΟΕΝ).
Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την πρώτη δήλωση της Α. Διαμαντοπούλου ως υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, σε μία βδομάδα θα «έχει λήξει» η υπόθεση της άρσης του καμποτάζ με την ψήφιση του νομοσχεδίου για το θαλάσσιο τουρισμό.
Οπου άρση του καμποτάζ, σημαίνει πλοία με ναυτεργάτες χωρίς δικαιώματα, Κοινωνική Ασφάλιση, συνδικαλιστική εκπροσώπηση.
Αυτό έχει ήδη εφαρμοστεί στην κρουαζιέρα, και έρχεται η σειρά των ακτοπλοϊκών πλοίων, δίνοντας το «ελεύθερο» στους εφοπλιστές να πετάξουν καταρχήν έξω από τα πλοία τους ναυτεργάτες των γενικών υπηρεσιών (θαλαμηπόλους, μάγειρες κ.ά.) και να τους αντικαταστήσουν με ναυτεργάτες χωρίς δικαιώματα, πλήττοντας και την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωή στη θάλασσα.
Φυσικά, η άρση του καμποτάζ στην ακτοπλοΐα αφορά και στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών, καθώς οι εφοπλιστές θα δρομολογούν τα πλοία όποτε και για όπου τους συμφέρει.
Σε ανακοίνωσή τους ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Ενωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ), ΠΕΣ ΝΑΤ τονίζουν: «Στην ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε εμείς, τα παιδιά μας, η τάξη μας, από εφοπλιστές - κυβέρνηση - Ευρωπαϊκή Ενωση - τρόικα, ένας είναι ο δρόμος για να την αντιμετωπίσουμε, της οργάνωσης και ανάπτυξης της ταξικής πάλης, του απεργιακού αγώνα για την ανατροπή αυτής της αντιλαϊκής - αντεργατικής πολιτικής».
Αλλα κουραγιο...
υσ 1 Καμιά πολιτική πρόταση, όπως και αν ονομάζεται, φιλελεύθερη, σοσιαλδημοκρατική, «αριστερή», «ανανεωτική», δεν μπορεί να αποτελέσει φιλολαϊκή πολιτική διέξοδο, αν δεν θέτει ως ζήτημα αρχής τη ρήξη με τα μονοπώλια - βιομηχανικά, τραπεζικά, εφοπλιστικά, εμπορικά - δηλαδή τη ρήξη με την καπιταλιστική ιδιοκτησία, τους κρατικούς θεσμούς της, τις διεθνείς συμμαχίες της. Προϋπόθεση ανάτασης του κινήματος, ριζοσπαστικοποίησης των συνειδήσεων, στην πάλη για ανατροπή του συστήματος, είναι η ήττα της αστικής ιδεολογίας, του επικίνδυνου οπορτουνισμού, των θεωριών και ιδεολογημάτων που επίσημα, ανοικτά και ξετσίπωτα υποστηρίζουν την «κοινωνική συνοχή», ταξική συνεργασία, δηλαδή υποταγή της εργατικής τάξης στην αστική, υποταγή των μικροαστικών φτωχών λαϊκών στρωμάτων στα μονοπώλια.
υσ 2 Πέμπτη 5 Μάρτη 1998 Ριζοσπαστης
"Βουλιάζουν" το ΝΑΤ τα εφοπλιστικά "φέσια"
Αυξήσεις - κοροϊδία για τους συνταξιούχους του ΝΑΤ από 3,7% ως 4,6%, γνωστοποίησε χτες η ηγεσία του ΥΕΝ, ενώ ταυτόχρονα, τις έθετε κι αυτές υπό αίρεση! Ο "Ρ" αποκαλύπτει το όργιο εισφοροκλοπής και εισφοροδιαφυγής των εφοπλιστών σε βάρος των ΝΑΤ. Οι οφειλές μόνο 15 ποντοπόρων πλοίων προς το Ταμείο έχουν φτάσει τα 1.424.000 δολάρια!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εχει γούστο το Πάσχα να μη μπορέσουμε να ταξιδέψουμε στα νησάκια μας....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχετο: Tι αλληλεγγύη είναι αυτή που έδειξες στα Εγγλεζάκια? :P
kariatida62 πιστευω οτι θα παμε οσοι εχουμε ναυλα εφετος για πασχα στα νησια, απο χρονου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχετο ε τους την ''επεσες'' και τα πληγωσες, οποτε...
Παρακαλω, μη σκεφτεστε παλι..Ποσο θα ταλαιπωρηθουμε, με καποια απεργια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα ποσο θα ταλαιπωρηθουμε, με τους Κινεζους Ναυτες...!!
Με τους κινεζους μαγειρους...
Και τους κινεζους καπετανιους..!!
Και ποσοι δικοι μας θα μεινουν παλι χωρις δουλεια...
Και ποσοι θα αναγκαστουν να γινουν κινεζοι...!!
Στη χωρα τους...!!
Εύχομαι στους εργάτες της θάλασσας ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΩΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τη Νίκη!
Μαστορα καλησπερα, οπου φθηνα μεροκαματα η επαγγελματικοτητα---ασφαλεια ταξιδιου---παει στον...........βυθο και τα ασφαλιστρα των πλοιων, στην τσεπη του εφοπλιστη, γιατι δεν ειναι μονο οι μισθοι..........γαλερας, αλλα το βασικοτερο, το ασφαλες ταξιδι, με αξιοπλοο καραβι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυρυτανα ιχνηλατη καλησπερα, μονο πεντε σωματεια εχουν στα προεδρια τους ανθρωπους που παλευουν για τα συμφεροντα του κλαδου, ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΠΕΠΡΝ, ΠΕΣ/ΝΑΤ, τα υπολοιπα με πολυ προσπαθεια συμμετεχουν σε αγωνες απεργιακους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην είδηση για τις 48ωρες την είχα ακούσει από την Παρασκευή και στον Οίκου Ναύτου υπάρχουν καταλήψεις από την προηγούμενη εβδομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που καταλαβαίνω μεταξύ άλλων είναι οτι οι εφοπλιστές θα έχουν πληρώματα ξένα που θα τους δίνουν μισθούς πείνας πχ. από Φιλιππίνες
κ.κ καλησπερα, ξηλωνουν τα παντα και παντου, απο τα μεταλλαγμενα σπορια, απο τα εμβολιασμενα ζωα με ορμονες, απο τα λιπασματα που ζητουν μεγαλες ποσοτητες νερου, απο τους εργατες με 10 ευρω μεροκαματο και χωρις ιατροφαρμακευτικη καλυψη, απο τα ανεξελεγκτα φωτοβολταικα-ανεμογεννητριες, απο τους δασοκτονους νομους, απο τα καρκινογονα χημικα των ψεκασμων στις διαδηλωσεις, απο τα ταξι που θα τα παρουν εταιρειες με οδηγους, απο το πουθενα και σερβις ποτε, απο τα φορτηγα που θα τα οδηγουν.......κινεζοι, κανοντας Περαμα-Γερμανια, με δυο οδηγους που θα σωφαρουν συνεχως, θα μπαινουμε στα πλοια και θα ψαχνουμε το σωσιβιο, γιατι πληρωμα και πλοια θα ειναι αναξιοπλοα...
ΑπάντησηΔιαγραφή