Κυριακή 21 Μαρτίου 2010





ΑΓΑΝΤΑ. Ολη η αθηνα ειχε ''βγει'' παραλια, ο καιρος ανοιξιατικος 23 κελσιου, το αερακι, μαλλον αυρα ητανε. Παμε βολτα? Το κατινακι, προταση θελω, με την ''μαμα'' και τον ''μπαμπα'' μου, τιιιιιιιι, αυτο που ακουσες, οχι ρε κατινακι αυτο θα ειναι αλλη μια επαναληψη απο τα επικαιρα της ζωης τους , απο τοτε που γεννηθηκαν, γνωριστηκαν, παντρευτηκαν, ποσο δυσκολα περασε η μανα σου με 3 παιδια, τι εκανε ο πατερας σου στα λιμανια, ενω εκεινη εδω με το βελονι και την οικονομια εκανε περιουσια, βραχος ηθικης, ενω οι νεοι σημερα καλη ζωη και απο μικροι στο ''πονηρο'' , εμεις τοτε κατω το κεφαλι και καθετε και απο πισω μου στο αυτοκινητο και καθε τοσο ξεφυσαει σαν ατμομηχανη και της αρεσει και ο χατζηγιαννης, για δυναμωσε το , συνομωτουν με την κορη μας και τραγουδανε κιολας, 81 χρονων και τραγουδαει χατζηγιαννη, να μεινεις εδω και με κορωνες, με τρομαζει θα εχουμε κανενα ατυχημα, θα κοιταω απο τον καθρεπτη τον πατερα σου θα κουναει το κεφαλι του, θα τον παρει ειδηση παλι και θα αρχισει το σωου, εμ βεβαια ολα τα γουρουνια ιδια μουρη εχουν, για ποιον το λεει ειναι ετων απορια, δεν αλλαζεις αποφαση δηλαδη, ΟΧΙ, μεγαλο πραγμα οι δημοκρατικες διαδικασιες μεσα στο ανδρογυνο, δηλαδη ειναι τελικη αποφαση, ΝΑΙ, μη φωναζεις #$^&#^#^*, ΕΒΡΙΣΕΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ? Μια κουβεντα ειπαμε μη το κανεις θεμα και κοψε αυτο το δημητρακη, ωραια που θα παμε? Ραφηνα, πρωτοτυπο, πριν δυο μερες εκει ειμαστε, καλα ας παμε, το καναμε το fiat σαρδελοκουτι, σκυλος, ευσωμοι-χοντροι- γεροι και γριες, ηρθε το αμαξι και κατσανε τα αμορτισερ του, φτανουμε στο λιμανι, ειχανε παρκαρει παντου, αφηνω το καπη, την κορη τους, την κορη μας και τον σκυλο και αρχιζω το ψαξε-ψαξε μια θεσουλα, ψαξε-ψαξε δεν θα την βρεις, λιγο ακομα και θα το παρκαρα στην αυλη του κωστα του ραφινεα, βρισκω μια θεση πανω απο το λιμανι, εκει που το αφησα εχει ενα ''πραγμα'' σαν μπαλκονι, βλεπεις το λιμανι ''πιατο'', ας παω να δω απο εκει. Λαθος να μην παρατηρεις τριγυρω, φτανω και ειναι μια γιαγια και ενα εγγονι- ντενης ο τρομερος και πιο πολυ- φαε αγαπη μου, η γιαγια- κραταει ενα ''ταπερ''- ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ, με κοιταει η γιαγια, κυριε μου τι τραβαω για να τον ταισω, εφυγε η κορη μου για ταξιδι με τον γαμπρο μου, ειναι ναυτικος και δεν τον κανω ζαφτι, ειμαι και χηρα και η μικρη μου κορη ειναι στον κοσμο της, δεν με βοηθαει καθολου. Με μια ανασα τα ειπε, φαε πουλακι μου, αχ θα με σκασεις εβγαλες το παπουτσι σου, κρατηστε σας παρακαλω το ''ταπερ'' να του βαλω το παπουτσι, θα μου κρυωσει, δεν εχω βγαλει τσιμουδια και βρισκομε να κραταω ενα ''ταπερ'' με μπουκιες ψωμιου βουτηρομελομενου, φευγει ο μικρος σαν τον ερμη τον μονοσανδαλο φωναζοντας ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ, ΑΧ η γιαγια θα σκοτωθεις, πισω απο τον ντενη τον τρομερο, αγαπη μου σταματα, καλε ελατε και εσεις, πισω απο το ντενη και την γιαγια με το ''ταπερ'' στο χερι, τον προλαβαινει του βαζει το παπουτσι, σας παρακαλω παμε να κατσουμε να τον ταισω, γιαγια,ντενης, πανε μπροστα και απο πισω το ''ταπερ'' με τον ''μπατλερ'' του ντενη, φαε αγαπη μου να γινεις μεγαλος σαν τον κυριο, ο ''μπατλερ'' με το αναλογο υφος, φαε, φαε, το γ....εχει ζεσταθει το βουτηρο και μυριζει , φρεσκο βουτυρο, μου ερχεται ναυτια σαν να περναω καβο-ντορο με σοροκαδα, ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ ΜΑΛΩΤΟ Ο ντενης, ειδατε τι τραβαω, τζαναμπετης ιδιος ο πατερας του, ρε τι επαθα, πως να ξεφυγω, φαε αγαπη μου να γινεις σαν τον κυριο, ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΛΟΣ, ΖΕ ΣΕΛΩ, αχ ειδατε ποσο εξυπνο ειναι? Φτυστο εγω απο εμενα εχει παρει την εξυπναδα, ξερετε με περιμενουν, αχ λιγο ακομα σας παρακαλω, ειδατε ποσες μπουκιες εχει φαει, σας συμπαθησε, ελα αγαπη μου φαε μια μπουκια για το κυριο, ΟΣΙ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΛΟΣ, ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ, βρε πανεξυπνο τι λεει αυτο το γλυκο σου στοματακι, αυτα προλαβα να ακουσω, ειχα παρατησει το ''ταπερ'' στο τοιχακι, την γιαγια και τον ντενη, ΚΥΡΙΕΕΕ, εστριβα την γωνια ανοιγοντας το βημα μου, φτανω στην καφετερια, ελα ρε μητσακο που χαθηκες, σου παρηγγειλα γαλλικο με γαλα εχει παγωσει, ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ!!!!!! Αλλα κουραγιο.

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δημητράκη!Συγνώμη Μητσάκο,ήθελα να πω!
    Δεν έδειχνες στην ταλαίπωρη γιαγιούλα πώς θα 'τρώγε μετην μία ότι είχε το ταπεράκι ο Ντένης ο τρομερός; Mε την μέθοδο Βέγγου,ξέρεις που έφερε το πιάτο με τα μακαρόνια στον πιτσιρικά στην ταβέρνα πουχε πάει να φάει με τους δικούς του,και του τόφερε καπέλλο!:))
    To πεθερικό πολύ προχώ,με τέτοιο ρεπερτόριο!!!
    Το "μπαλκόνι" πάνω απο το λιμάνι υπήρξε το παρατηρητήριο της Καρυάτιδας,απο κει σαν τον Καραισκάκη έκοβε κίνηση σ'όλη την περίμετρο!:))
    Aχ,θα με κάνεις να κατέβω Ραφήνα σήμερα!
    Μου ζωντάνεψες αναμνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «ΟΣΙ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΛΟΣ, ΖΕ ΣΕΛΩ ΛΕ».
    Καλημέρα καλή εαρινή! Κόψε τα ψωμιά και τις «βούτες» καπετάνιε, μας πείρε χαμπάρι και η πιτσιρικαρία!
    ΥΓ όταν ξαναπάς Ραφήνα, δώσε χαιρετίσματα στον νταβατζηδοδιώχτη, α! και δύο φάσκελα για το μάτι…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kariatida62 καλημερα,ραφηνα,ραφηνα,αδελφη μου.Το δυσκολο θα ειναι στον γυρισμο, εχουν πιασει παραλιες και σημερα ο κοσμος, το πεθερικο ειναι κ...και βρακι με την εγγονη, που να την ακουσεις και σε ρουβα,εχουμε φαει σουβλακι στο ''μπαλκονι''με το κατινακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. karfoma καλημερα, ντενης ο μπαγασας και μ'εκοβε μ'ενα ματι, σκεψου να μεγαλωσει και να γινει αστυνομικος,ντοματα,πιπερια,κρεμυδι,ελιες,φετα,λαδι,αλατι,ριγανη,πιπερι,καππαρη, ζεστο ψωμι, το αφηνεις να ''παπαριασει''και αν προλαβεις το τρως, αλλιως ξεκινας απο την ''αρχη'', αστεια-αστεια εχουμε ''τρακαριστει''με τον κωστακη τον ραφηνεα αρκετες φορες,κανω αυτο που ''καναμε'' μικροι οταν βλεπαμε παπα και μουτζωνω πισω απο τον ωμο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά τώρα μη κολλάς, μούντζωνε κατάφατσα, δεν καταλαβαίνει τίποτα αυτός, νομίζει ότι τον χαιρετάς και θα σου πει και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή