Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

ΑΓΑΝΤΑ...

Ναυπηγοεπισκευή για ποιον;
«Ενα διεθνές λιμάνι, όπως ο Πειραιάς, πρέπει να συνδέεται με μια σύγχρονη και ανταγωνιστική επισκευαστική βάση, που μπορεί να είναι η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος.
Και η μεγαλύτερη επένδυση που θα ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ θα είναι στην ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής μέσα από την εγκατάσταση καινούργιων πλωτών δεξαμενών, την αναβάθμιση του Νέου Μόλου Δραπετσώνας και τους όρους περιοχής του Περάματος, ώστε να δώσουμε δυνατότητα στη ναυπηγοεπισκευή να προχωρήσει σε μια νέα εποχή».
Αυτά έλεγε σε συνέδριο ο υπουργός Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτης.
Η κυβέρνηση βλέπει τη ναυπηγοεπισκευή σαν «παράπλευρη δραστηριότητα» όποιας πολυεθνικής αναλάβει τον ΟΛΠ ΑΕ.
Γι' αυτήν σχεδιάζει επενδύσεις.
Τέτοια εταιρεία είναι η Cosco, η οποία θα ήθελε μια επισκευαστική βάση για τα καράβια που ξεφορτώνουν στις εγκαταστάσεις της στο ΣΕΜΠΟ.
Οπως θα ήθελε οι εργαζόμενοι στη ναυπηγοεπισκευή να εργάζονται με τους ίδιους άθλιους όρους που επικρατούν στο ΣΕΜΠΟ.
Και σ' αυτό, τα ταξικά συνδικάτα είναι μεγάλο εμπόδιο...
Εκκρεμεί Ερώτηση στη Βουλή
Οι εξελίξεις κάνουν διπλά επίκαιρη την Ερώτηση που κατέθεσε το ΚΚΕ στη Βουλή για τις συνδικαλιστικές διώξεις.
Σ' αυτή σημειώνει ότι «εντείνονται όλο και περισσότερο οι διώξεις αλλά κυρίως οι καταδίκες αγωνιστών του εργατικού και λαϊκού κινήματος.
Κλιμακώνεται με αυτόν τον τρόπο η εφαρμογή του αυταρχικού δόγματος της κυβέρνησης "νόμος και τάξη"».
Το ΚΚΕ ρωτάει τον αρμόδιο υπουργό:
«Πώς τοποθετείται η κυβέρνηση απέναντι σε αυτήν την απαράδεκτη και επικίνδυνη κλιμάκωση του κυβερνητικού αυταρχισμού και την απροκάλυπτη χρησιμοποίηση των Δικαστηρίων για την τρομοκράτηση του εργαζόμενου λαού;
Ποια μέτρα σκοπεύει να λάβει, ώστε να παύσουν άμεσα οι δικαστικές διώξεις σε βάρος του εργατικού και λαϊκού κινήματος;».
Αλλα κουραγιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου