Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012
ΑΓΑΝΤΑ...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Δε θέλουν «καμιά σκιά» ...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Επειδή ο υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης δε θέλει, όπως δηλώνει, «καμία σκιά» στο υπουργείο Ναυτιλίας, το πρώτο που έκανε ήταν να δώσει εντολή στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων να ερευνήσει την υπόθεση της παροχής συντάξεων και βοηθημάτων σε ναυτικούς που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Μέχρι τώρα έχουν εντοπιστεί, όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου, «πλέον των 60 περιπτώσεων ναυτικών που έχουν υποβάλει πλαστά πιστοποιητικά βεβαίωσης θαλάσσιας υπηρεσίας και έχουν προσπαθήσει να λάβουν ή ήδη έχουν λάβει σύνταξη γήρατος από το ΝΑΤ».,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Πολύ καλά κάνει ο υπουργός και προσπαθεί να εντοπίσει αυτές τις περιπτώσεις, όμως με τη λεηλασία του ΝΑΤ από τους εφοπλιστές, με την εισφοροδιαφυγή και εισφοροκλοπή τους που έχουν βουλιάξει το ΝΑΤ στα ελλείμματα -που οδήγησαν στο πετσόκομμα των συντάξεων- τι θα γίνει;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Τι θα κάνει ο υπουργός, ας πούμε, με τις 132.548,66 ευρώ που ήταν μέχρι και τις 29 Ιούνη και μάλιστα βεβαιωμένες από τη ΔΟΥ Πλοίων οι οφειλές προς το ΝΑΤ μίας και μόνο εταιρείας με την επωνυμία «Πλόες Αιγαίου»;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
... αλλά να μην ενοχληθούν και οι εφοπλιστές
Θα εισπραχθούν ποτέ, για παράδειγμα, οι οφειλές προς το ΝΑΤ του εφοπλιστή Αγούδημου, οι οποίες μόνο για έναν από τους Κλάδους του ΝΑΤ, μέχρι το 2009, ήταν 6.616.326,17 ευρώ;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Τι θα κάνει με τη «μαύρη» ανασφάλιστη εργασία που οργιάζει στα σκάφη αναψυχής (ας κάνει μία βόλτα στη Μαρίνα Ζέας);,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Τι θα κάνει με τις εγκριτικές πράξεις νηολόγησης με βάση τις οποίες στα ποντοπόρα πλοία με ελληνική σημαία έχουν μείνει τελικά 4, 5, 6 Ελληνες ναυτεργάτες (ανάλογα με τη χωρητικότητα των πλοίων), δηλαδή ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ; (Το υπόλοιπο πλήρωμα είναι ανασφάλιστοι).,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Και τέλος ποιες θα είναι οι ενέργειές του για το γεγονός ότι έχει να κλείσει ισολογισμός στο ΝΑΤ από το 2003 (που σημαίνει ότι το οργανικό έλλειμμα που εμφανίζεται να έχει το ΝΑΤ για το 2012 ύψους 1.240.451.291 ευρώ είναι τελείως πλασματικό) και έτσι αποκρύβεται η ληστεία των εφοπλιστών σε βάρος του Ταμείου;...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Αλλα κουραγιο...,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
υσ Τον πήρε ο κάβος
Νέος τραυματισμός ναυτεργάτη σημειώθηκε χτες το απόγευμα στο λιμάνι της Νάξου. Συγκεκριμένα, κατά τη διαδικασία πρόσδεσης του ακτοπλοϊκού ταχύπλοου «SUPERJET», προερχόμενο από λιμάνι της Μυκόνου, λόγω των ισχυρών ανέμων, έσπασε ο πλωραίος κάβος του πλοίου, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του 48χρονου καβοδέτη. Ο ναυτεργάτης μεταφέρθηκε στο τοπικό Κέντρο Υγείας για παροχή πρώτων βοηθειών. Το «SUPERJET» απέπλευσε για το προγραμματισμένο δρομολόγιο. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Νάξου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Της θάλασσας οι κολασμένοι φταίνε για όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυρυτανα ιχνηλατη καλημερα, μα παντα φταιμε εμεις οι εργαζομενοι, ποτε οι..............''επενδυτες''...
ΑπάντησηΔιαγραφή