Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012
























ΑΓΑΝΤΑ...


Η φιέστα και η αλήθεια

Ολόκληρο «πανηγύρι» έστησε χτες το πρωί η τρικομματική κυβέρνηση του «μαύρου μετώπου» στο λιμάνι του Πειραιά για την υποδοχή του πρώτου κρουαζιερόπλοιου που κατέπλευσε με το νέο χρόνο.

Επικεφαλής της φιέστας ήταν ο υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχ. Χρυσοχοΐδης καθώς και ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτης, που βρίσκονταν εκεί με την κουστωδία τους.

Τι ακριβώς «υποδέχτηκαν»;

Το κρουαζιερόπλοιο «MSC Magnifica» με σημαία Παναμά της πολυεθνικής MSC, το οποίο δεν έχει στο πλήρωμά του ούτε ένα ναυτεργάτη με συγκροτημένα δικαιώματα, κυριαρχούν μισθοί - ψίχουλα και η ανασφάλιστη εργασία.

Υποδέχτηκαν 3.500 επιβάτες από τους οποίους, για τους μικρούς επαγγελματίες και εμπόρους του Πειραιά, αλλά και των νησιών, δε θα μείνει ούτε ευρώ, αφού όλα θα τα «τσεπώσει» η πολυεθνική.

Οπως δεν έμεινε δεκάρα τσακιστή και από την περσινή περίοδο, που λόγω της άρσης του καμποτάζ, η κρουαζιέρα είχε αύξηση της τάξης του 35% και 2,5 εκατομμύρια επιβάτες πέρασαν από τον Πειραιά και τα νησιά.

Ομως η ανεργία και τα λουκέτα εκτινάχθηκαν, ενώ, ακριβώς λόγω της άρσης του καμποτάζ, που σημαίνει «ελευθερία δράσης του εφοπλιστικού κεφαλαίου», αφανίστηκαν και οι τελευταίες θέσεις Ελλήνων ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα από τα κρουαζιερόπλοια.

Η φιέστα στήθηκε για τη δημιουργία εντυπώσεων, για να αποκρυβεί ότι η «ανάπτυξη» που προωθούν στο λιμάνι του Πειραιά, είναι ανάπτυξη για τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων, των εφοπλιστών και ότι το μόνο που έχει να «προσφέρει» στους ναυτεργάτες, στους εργαζόμενους του λιμανιού, στους εργάτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης που σφαδάζουν από την ανεργία, στους μικρούς επαγγελματίες του Πειραιά, είναι φτώχεια, εξαθλίωση και τσάκισμα κάθε δικαιώματος.

Επιβεβαίωση των παραπάνω είναι και το γεγονός ότι, την ώρα που στην Ακτή Ξαβέρη στηνόταν η φιέστα, στην άλλη μεριά του λιμανιού, στη Ζώνη, οι εργάτες ετοιμάζονταν να δώσουν μάχη για να αποκρούσουν τις ατομικές συμβάσεις που κόβουν στη μέση τα μεροκάματα και που οι μεγαλοεργολάβοι επιχειρούν να επιβάλλουν, για να επισκευάζονται από πάμφθηνα εργατικά χέρια τα πλοία των πολυεθνικών.

Αλλα κουραγιο...




υσ πολυτελεις γαλερες με ανασφαλιστα πληρωματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου