Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010






ΑΓΑΝΤΑ. Ειμαστε μαζεμενοι και λεγαμε για την χθεσινη συγκεντρωση-πορεια, μεσα σε ολα , τους ειπα και την γκαφα μου , που εβγαζα την συγκεντρωση το πολυ 12.000,καλα ρε μητσο εναν μετρας πεντε αφηνεις?Ενταξει ρε παιδια, ευτυχως που μια κοπελια που ''μιλαμε'' στα ιστολογια, απο την σουηδια μου ειπε οτι εκει γραψανε για 30000, πηρα τηλεφωνο τον ξαδελφο και μου ειπε την εκτιμηση της αστυνομιας και των συνδικατων και...........το ματι πεφτει σε μια γωνια του πιεστηριου[το μαγαζι βγαζει εντυπα διαφορα και εφημεριδες]ακουμπισμενος σε μια παλετα κραταει το κεφαλι του και μας ''βλεπει'', ο φιλος μου ο μανος, παιδια συγνωμη,γεια σου ρε φιλε καλως ηρθες,φιλια,τι κανει ο μικρος? Του εκαναν αφαιρεση τον εναν ορχυ,εχει και μια σκια στο στηθος, αυριο μπαινει για το δευτερο σετ χημειοθεραπειας, 5 μερες, μετα 15 ξεκουραση και αλλα δυο ιδια σετ, μετα ακτινες και εξετασεις για να δουμε τι ''καναμε''. Απο τους ''φιλους'' που γνωριζεις στην δουλεια, απο τους φιλους που δεν εχεις πιει ενα κρασι ποτε, απο τους φιλους που δεν εχεις περπατησει, δεν εχεις διασκεδασει ποτε, με αυτον τον φιλο 20 χρονια οποτε συναντιωμαστε στους δυο μηνες πανω κατω λεμε, λεμε για εντελως αλλα πραγματα, για δικα μας,προσωπικα,για οικογενειακα μας ''μυστικα''ετσι εντελως απλα βγαινουν οι λεξεις αβιαστα και ακριβως αυτο που ''ζωγραφιζουν''εννοουν.Χαρακτηριστικα του προσωπου του τραβηγμενα, ποναει,ματια θολα και κοκκινα,πρεπει να δουλεψει ολη την νυχτα με το φορτηγακι του η εφημεριδα πρεπει να ''βαλει''ενθετο,ετοιμο μανο φυγε γρηγορα περιμενουν.Ζωη σαν παραμυθι,ομορφη γυναικα,ερωτας,παιδια 3 ντελικανηδες,μουσικοφιλοι και οργανοπαιχτες,τα ειχε δειξει παλια η τηλεοραση, αφιερωμα στις οικογενειες που τα παιδια ασχολουνται με οργανα, χαρα ο φιλος μου, θ'αφησω το μεροκαματο, θα βγαλω φορτηγο,εχει καλο μεροκαματο,θα δουλευω καργα για την οικογενεια μου δεν θα τους λειψει τιποτα, ετσι πηγαινε το πραγμα, πως πας φιλε,ωραια, ολα ωραια,ωσπου ενα βραδυ πριν απο 7 χρονια,ο δευτερος ο γιος του στο νοσοκομειο, 6 μηνες τιποτα,χαρτια απο νοσοκομεια,μεσολαβηση γνωστου στον υπουργο για να τελειωνει η γραφειοκρατια, αμερικη,1 μηνα πειραματα, τι γινετε φιλε,διαλυμενη η οικογενεια, μανα παιδι στην αμερικη, ο μανος με τα αλλα δυο εδω και δουλεια νυχτα-μερα,τιμονι,σωμα ξεκουραστο,μυαλο καθαρο,ματι αετου,τιμονι,τι κανετε φιλε,αστα το παιδι μου και αλλοι 70 σε ολο τον κοσμο,τυχαια το βρηκανε,ετσι θα ζησει, δεν υπαρχει τιποτα , 71 ανθρωποι σε ολο τον πλανητη,μαζευτηκαν πληγωμενοι απο το ''αναπανταχο'',ομως το παιδι θα ειναι μαζι τους,οχι μπασκετ, οχι ποδοσφαιρο,με προσοχη,γεια σου ρε φιλε, τι εχεις πριν 1 χρονο,αστα και παλι στην αμερικη θα παμε, να δεις οτι και ο μικρος το ιδιο εχει,σωπα μωρε, οι γνωστες σαχλαμαρες που λεμε ολοι μπροστα στο ''αναπαντεχο'', το ιδιο ειχε και βραδυ-πρωι δουλεια και τηλεφωνα και πως θα το πω στον δευτερο γιο μου θα θυμηθει τα δικα του και οι γιατροι μας ειπαν, ηρεμια, και δωστου τιμονι.Γιορτες του 2009-2010 , φιλε χρονια πολλα,συννεφιασμενος,τι, τι, τι εγινε ρε μανο?Να μετα το νεο ετος πρεπει να πανε αμερικη ρουτινα να παρουμε το ο.κ, ωραια ρε φιλε, δεν ξερω κατι δεν μου ''κολαει'',σωπα ρε φιλε, ολα θα πανε καλα. Θα γυρισω μη φυγεις, ενταξει,το εβαλε στην ραμπα το φορτηγο να το γεμισουν εφημεριδα,αυτη η εφημεριδα την παρασκευη που θα αγοραστει θα εχει ''ακουσει'' ολο το βραδυ τους αναστεναγμους του φιλου μου, θα μιλαει για οικονομικα,για προμηθειες, για κλεφτες,για γαμους, τον καυμο ομως του φιλου μου δεν θα τον γραφει και ας την εχει κουβαλησει παλετα-παλετα 60000χιλ.φυλλα, σε καθυστερω, τελειωσες, οχι μιλα μου, ρε παιδια τι συμβαινει? Ο πιτσιρικας ο αποθηκαριος, τι παθατε, συγνωμη, φευγει με κατεβασμενο το κεφαλι, ειναι ευαισθητοι οι νεοι, εκει που πρεπει, οταν πρεπει,δυο μεσηλικες διαλυμενοι,δυο φιλοι παραξενοι,δυο αγνωστοι ''πολυ φιλοι'',σ'ευχαριστω το ειχα αναγκη,τι λες,ρε μανο δεν εχω μαντηλι,πιες λιγο νερο, φωνη,μανο ετοιμος φυγε, περιμενουν γρηγορα μη χασουνε τις αεροποριες[διανομη της εφημεριδας σε νησια που παει αεροπλανο],μητσαρα την αλλη εβδομαδα θα τα πουμε,τιμονι,νυχτα,σκεψεις,εκκωφαντικη σιωπη,ποιος ειναι αυτος ο γερος στον καθρεπτη,τον κοιταω καταματα,ασπρος,με αυλακια στα μαγουλα,ο μανος ητανε ετσι, αλλα εφυγε,να ''φτιαχτω'' μη με δουν ετσι, καθομαι στο τιμονι,κοιταω στο καθρεπτη, αρχιζω και με αναγνωριζω, σε μιση ωρα θα ειμαι στο σπιτι, σκεφτομαι τα παιδια, το κατινακι,τους δικους μου,κοιταω στον καθρεπτη ''ηρθα''παλι, ο φιλος μου ο μανος οπως μου ειπε κοιταει στον καθρεπτη και βλεπει εναν αλλο , εναν ξενο,εναν βασανισμενο και ατυχο ανθρωπο, πρεπει να δουλεψει,το σωμα ξεκουραστο,το μυαλο ξεκουραστο, το ματι αετου , τιμονι, μην ''κορναρετε'' απο αυριο στα φορτηγακια,μπορει σε καποιο απο αυτα να οδηγει ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΑΝΟΣ! Αλλα κουραγιο.

14 σχόλια:

  1. Εχει πέσει σε θύελα ο φίλος σου.Ο Αγιος Νικόλας μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δόξα τω Θεώ, να λέμε, έχουμε την υγεία μας έχουμε τα πάντα!
    Συμπτωματικά μέχρι στιγμής ζούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γενικά. Γενικά καλό είναι να μην "κορνάρουμε" γενικώς, γιατί ποτέ δεν ξέρουμε ποιός είναι, που πάει και τι κουβαλά ο καθένας που "οδηγεί".

    Να ευχηθώ να φανεί δυνατός και τυχερός.
    Να το ξεπεράσει. Όλα γίνονται. Αν δεν γίνονταν δεν θα είχες προλάβει με γνωρίσεις... :))))

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να σου πω τωρα!!
    Ειπα να μπω σημερα πρωι-πρωι,να σου συστησω εναν καλο οφθαλμιατρο και με στελνεις στον ψυχιατρο!!!
    Καπου σε καποιο σχολιο μου εχω πει πως δεν φοβαμαι το επεκεινα, αξαπω ομως την ζωη και θεωρω τον Θανατο φονια.
    Οταν ομως βαζει στοχο παλικαρια σαν τα κρυα νερα,τοτε θυμωνω ,θυμωνω πολυ!!!!!
    ......................................πες του πως μια φιλη σου ειναι θυμωμενη,πες του πως οταν θυμωνουν πολλοι που δεν τους γνωριζει τοτε ολα θα πανε καλα...........
    Ειμαι θυμωμενη οσο κι'αν φαινεται περιεργο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. a-Kentayvrou, ετσι ειναι οπως τα λες,τι αι-νικολας,ολοι μαζι οι αγιοι και οι οσιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kariatida62,μου λεγανε παλιοτερα πρωτα η υγεια, τσαντιζομουν, τι ευχη ειναι αυτη ελεγα, η ευχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ' ΑΛΩΝΙ, τι σου ειναι τα σταυροδρομια, ενω ''γνωριστικαμε'', σε παρ' ολιγο μετωπικη,αρχιζουμε και δενουμε, αλλαι αι βουλαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. taspa, ε, νατο, μαζι με την φοραδα κανατε σχολια, αλλα οτι και να κανετε εισαστε ''ψυχουλες'', αυτο ειναι θυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας στεναχωρεσες με τα ασχημα νεα του φιλου σου, που ευχομαι να μπορεσει να τα ξεπερασει ο ανθρωπος! Κουραγιο χρειαζεται και στηριξη απο ολους...

    Υ.Γ Να σου πω να ριξεις και μια ματια, αν δεν το εκανες ηδη, σημερα, στο ιστολογιο του ΑdeGia. Εχει ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. elva, καλημερα,τεσσερεις μπαλκονοπορτες ανοικτες,τεντα το σπιτι 20 βαθμου,ηλιος,ναι ετσι ειναι στηριξη χρειαζεται, αλλα απο το πρωι εως το βραδυ στο τιμονι ειναι, θα μπω τωρα στον ade gia,ευχαριστω και καλο απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε Δημήτρη τι ωραίες φωτογραφίες βάζεις σε κάθε σου ανάρτηση!Μας βομβαρδίζεις με τα κείμενά σου και συνήθως ξεχνάμε να τις σχολιάσουμε.. ποιός τις έχει βγάλει εσύ το πεθερικό ποιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kariatida62,ολες οι φωτογραφιες με τα παπορια, ειναι απο ιστοσελιδες αναλογου ενδιαφεροντος,αρκετες ειναι απο το naytilia, υπαρχουν και δικες μου αλλα ο ''σατανας'' η κορη μου, εχει ''μεταναστευση'' στην παλληνη στα παπουδια και μια και απο τεχνικα θεματα ειμαι=το ειπες στην μανα σου, δεν μπορω να τις ανεβασω, ατακτα κοριτσια,δεν βοηθουν τους ανιδεους γεροντες γονεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από το πρωί που μπήκα,η πρώτη αντίδραση ήταν θυμός.
    Ισως για αυτή την "κόρνα" που ακούω να ουρλιάζει.
    Μετά ο θυμός γίνεται παρακάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιαγια Αντιγονη καλησπερα,ποσο δικιο εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή