Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012


ΑΓΑΝΤΑ... Θέλουν τους εργάτες υποταγμένους Την απόλυτη αφοσίωσή τους στην υπεράσπιση των συμφερόντων της πλουτοκρατίας έτρεξαν να επιβεβαιώσουν τα αστικά κόμματα και ΜΜΕ, με αφορμή αυτήν τη φορά την πρωτομαγιάτικη απεργία, στην οποία συμμετέχουν και οι ναυτεργάτες, με αποφάσεις σωματείων τους. Ετσι, δήλωσαν ... έκπληκτοι, επειδή ανήμερα της Πρωτομαγιάς οι ναυτεργάτες θα κάνουν αυτό που κάνει η τάξη τους εδώ και 126 χρόνια τιμώντας τους νεκρούς και τους αγώνες της: Δηλαδή θα απεργήσουν. Αρχισαν ξανά να αφιερώνουν ώρες ολόκληρες, σελίδες, δηλώσεις, ρεπορτάζ «κλαίγοντας» επειδή - δήθεν - με την απεργία θα καταστραφεί ο τουρισμός, θα αποκλειστούν τα νησιά κ.τ.λ. Θα μπορούσε κάποιος να πει απλά «τα ίδια Παντελάκη μου - τα ίδια Παντελή μου». Να καταγράψει μια μονότονη, εξοργιστική επανάληψη των ίδιων συκοφαντιών και ψεμάτων για τους λόγους που απεργούν οι ναυτεργάτες (πολλοί, όπως το «Εθνος» και η υπουργός Ανάπτυξης, έφτασαν να αποδίδουν τη συμμετοχή στην πρωτομαγιάτικη απεργία σε ... προεκλογικές σκοπιμότητες του ΚΚΕ) αλλά και τις αιτίες των προβλημάτων που υπάρχουν με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών. Να εντοπίσει το ζήλο με τον οποίο πολλοί, με πρώτο και καλύτερο τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, έτρεξαν να διεκδικήσουν ρόλο συντονιστή της επίθεσης στο ίδιο το δικαίωμα της απεργίας. Ομως δεν αρκεί αυτό. Γιατί, η νέα αυτή επίθεση χειραγώγησης και τρομοκράτησης των λαϊκών συνειδήσεων έρχεται να βεβαιώσει πόσο αποφασισμένη είναι η πλουτοκρατία να πείσει τους εργάτες να σκύψουν το κεφάλι. Με κάθε τρόπο. Κάνοντας το μαύρο - άσπρο. Πασχίζοντας να τους επιβάλει τα δικά της κριτήρια, να τους κάνει να αξιολογούν κάθε επιλογή και εξέλιξη, με βάση την «ανταγωνιστικότητα» και τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου. Εχουμε πει πολλές φορές, αφού η ίδια η πραγματικότητα το έχει αποδείξει ότι οι εφοπλιστές βάζουν καράβια όταν και όποτε θέλουν, δηλαδή όταν βγάζουν κέρδη και όχι επειδή υπάρχουν λαϊκές ανάγκες και αυτό σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις τους. Δεν είναι τυχαίος, λοιπόν, ο πολυήμερος αποκλεισμός του Αϊ-Στράτη. Μήπως φταίνε οι ναυτεργάτες που το νησί είχε να δει πλοίο σχεδόν δύο βδομάδες; Που θεωρήθηκε φυσικό ένα ολόκληρο νησί να μείνει αποκλεισμένο, αφού το πλοίο που εκτελεί το δρομολόγιο Λήμνος - Αϊ-Στράτης αποσύρθηκε για να περάσει νηογνώμονα και αυτό που προσεγγίζει το νησί κάποιες φορές τη βδομάδα έπαθε βλάβη; Μήπως φταίνε οι ναυτεργάτες που μέχρι και τα σχολεία δεν είχαν ανοίξει στο νησί μετά το Πάσχα, λόγω της έλλειψης ακτοπλοϊκής σύνδεσης; Που το νησί έφτασε να έχει πρόβλημα μέχρι και με τον ανεφοδιασμό στα τρόφιμα; Και γιατί κανείς από όσους, κατά τα άλλα, «καίγονται» για τα νησιά δε βγήκαν να καταγγείλουν ότι ο Αϊ-Στράτης, όπως και όλα τα νησιά συνδέονται με την υπόλοιπη χώρα, με βάση το αν και πότε οι εφοπλιστές εξασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό κέρδος; Μήπως γιατί κάθε φορά που πρέπει να προστατευτεί η κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών «καταπίνουν» τη γλώσσα τους; Μήπως γιατί όχι μόνο εμπαίζουν το λαό, αλλά και γιατί είναι αποφασισμένοι να «μαντρώσουν» τις λαϊκές συνειδήσεις στο συμβιβασμό και την ηττοπάθεια; Η αλήθεια είναι ότι θέλουν τους εργάτες υποταγμένους. Οπως αλήθεια είναι και ότι η καθημερινή πείρα βεβαιώνει πως, για τους εργάτες, η υπεράσπιση των δικών τους συμφερόντων περνά μέσα από την αποδυνάμωση, την καταδίκη, την ανατροπή όλων όσοι στηρίζουν την πλουτοκρατία. Αλλα κουραγιο...

2 σχόλια:

  1. Δεν χόρτασαν ΥΠΕΡκέρδη και θέλουν σκλάβους ακόμη και τη μέρα που γιορτάζουν οι εργάτες την αποτίναξη της σκλαβιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ kαλησπερα, μα κατι τετοιες ημερες φοβουνται, οταν θελοντας και μη τα γ...καναλα και οι κ...φυλλαδες, αναγκαζονται και ''ψελλιζουν'' δυο κουβεντες για την εργατια και τους αγωνες της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή