Τρίτη, 3 Απριλίου 2012













ΑΓΑΝΤΑ...


ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ

Νέα 48ωρη απεργία την επόμενη βδομάδα

Απεργία στις 10 και 11 Απρίλη αποφασίστηκε στη χτεσινή έκτακτη συνεδρίαση της ΠΝΟ

Με νέα 48ωρη απεργία στις 10 και 11 Απρίλη κλιμακώνουν την πάλη τους οι ναυτεργάτες ενάντια στην άρση του καμποτάζ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, δηλαδή ενάντια στην επιβολή της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και στα ακτοπλοϊκά πλοία και της πλήρους υποβάθμισης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών, για να αποκρούσουν τη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική που προς όφελος της κερδοφορίας των εφοπλιστών, συντρίβει τα ναυτεργατικά εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα.

Σταθμός της προετοιμασίας της απεργίας θα είναι η αυριανή συγκέντρωση στις 10.30 το πρωί έξω από τον Οίκο Ναύτου στον Πειραιά.

Η απεργία είναι απόφαση της χτεσινής έκτακτης συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ. Κάτω από το βάρος των αγωνιστικών διαθέσεων των ναυτεργατών, η πλειοψηφία αναγκάστηκε να εγκρίνει τη συγκεκριμένη πρόταση που κατέθεσαν οι εκπρόσωποι των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Ενωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ).

Η απόφαση αυτή δεν μπορεί να ξεπλύνει τις δυνάμεις του εργοδοτικού κυβερνητικού συνδικαλισμού στην Ομοσπονδία που την περασμένη βδομάδα ανέστειλαν αιφνιδιαστικά τις 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.

Αυξήσεις πάνω από 25% στα εισιτήρια

Το δίκιο των ναυτεργατών και ότι οι αγώνες τους δεν είναι μόνο δική τους υπόθεση επιβεβαιώνουν και οι αυξήσεις ως και 26,6% που επέβαλαν από προχτές Κυριακή οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, λεηλατώντας παραπέρα το λαϊκό εισόδημα!

Ενδεικτικά, το εισιτήριο οικονομικής αριθμημένης θέσης από Πειραιά για Σύρο από 29 ευρώ έφτασε τα 33,50 (αύξηση 15,5%).

Από Πειραιά για Πάρο, από τα 32,50 ευρώ διαμορφώνεται στα 37,50 (αύξηση 15,38%).

Η επιθετικότητα των εφοπλιστών, που τροφοδοτεί η αντιλαϊκή πολιτική, φαίνεται και από το γεγονός ότι επί της ουσίας έχουν καταργήσει ντε φάκτο την 10μηνη δρομολόγηση και επάνδρωση των ακτοπλοϊκών πλοίων.

Η ΑΝΕΚ επαναδρομολογεί το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στη γραμμή, Πειραιά, Ικαρία, Σάμο, μόνο για διάστημα, 12 με 17 Απρίλη!

Πρόκειται για το ίδιο πλοίο, το οποίο η ΑΝΕΚ αποδρομολόγησε πριν 5 μήνες και το αντικατέστηκε με 40χρονο πλοίο «ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ» για να μειώσει το κόστος στα πετρέλαια, πλήττοντας την προστασία της ανθρώπινης ζωής και ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων στους νησιώτες.

Τώρα το επαναδρομολογεί για 5 μέρες, ώστε να εκμεταλλευτεί την αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω του Πάσχα και επιβάλλει αυξήσεις στα εισιτήρια κατά 26,6%!

Για Ικαρία το εισιτήριο με το ίδιο πλοίο ήταν 37,50 ευρώ και τώρα 47,50!

Με την άρση του καμποτάζ που προωθεί η συγκυβέρνηση μέσω του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Ανάπτυξης, ανάμεσα στα άλλα, αυτές οι «αρπαχτές» των εφοπλιστών θα γίνουν πλέον κανόνας.

Από πάνω, σε δελτίο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρεται ότι η απεργία των ναυτεργατών είναι «μία κίνηση που θέτει σε δοκιμασία τους πολίτες, τον Τουρισμό, τη μεταφορά εμπορευμάτων ενόψει του Πάσχα και γενικά την ελληνική οικονομία»!

Τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία σε δελτίο Τύπου αναδεικνύουν την ανάγκη «αναδιοργάνωσης της δομής και λειτουργίας της ΠΝΟ», καταθέτουν το διεκδικητικό πλαίσιο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ναυτεργατών και καλούν τους ναυτεργάτες σε συσπείρωση, οργάνωση δυνάμεων για την περιφρούρηση της απεργίας, σε δυνάμωμα του μετώπου των ταξικών δυνάμεων του ΠΑΜΕ για την κλιμάκωση των αγώνων με προοπτική την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής.

Αλλα κουραγιο...





υσ ''ασχετο''
ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
Ξεπέρασαν τα 24 εκατομμύρια
«Πρωτιές» για την Ελλάδα στην αύξηση της ανεργίας, στην ανεργία των νέων και των γυναικών
Με την τάση ανόδου να παραμένει σταθερή, τα ποσοστά ανεργίας καταγράφουν νέα ρεκόρ στην Ευρωζώνη (17 κράτη μέλη) και συνολικά στην Ευρωπαϊκή Ενωση (το σύνολο των 27 κρατών). Πρωταθλητής με διαφορά στην αύξηση της ανεργίας η Ελλάδα, η οποία, επιπλέον, βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στην ανεργία των νέων και των γυναικών.
Σύμφωνα με τη «Γιούροστατ» (Eurostat), το Φλεβάρη του 2012, οι άνεργοι έφθασαν στην Ευρωζώνη τα 17,134 εκατομμύρια (10,8%) και συνολικά στην ΕΕ τα 24,550 εκατομμύρια (10,2%). Συγκριτικά, το Φλεβάρη του 2011 ο αριθμός των ανέργων ήταν στην Ευρωζώνη 15,668 εκατομμύρια (10%) και 22,676 εκατομμύρια στην ΕΕ (9,5%).
Τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας είναι σε Ισπανία (23,6%) και Ελλάδα 21% (Δεκέμβρης 2011). Τα χαμηλότερα σε Αυστρία (4,2%), Ολλανδία (4,9%), Λουξεμβούργο (5,2%) και Γερμανία (5,7%). Να σημειωθεί ότι για την Ελλάδα και για ορισμένες άλλες χώρες δεν υπάρχουν στοιχεία για Γενάρη και Φλεβάρη 2012.
Τη μεγαλύτερη αύξηση στην ανεργία έχει η Ελλάδα (21% το Δεκέμβρη του 2011 από 14,3% το Δεκέμβρη του 2010). Ακολουθεί η Ισπανία (23,6% το Φλεβάρη του 2012 από 20,6% το Φλεβάρη του 2011) και η Κύπρος (9,7% το Φλεβάρη του 2012 από 6,7% το Φλεβάρη του 2011).
Στους νέους, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας έχει η Ισπανία (50,5%) και η Ελλάδα (50,4%, Δεκέμβρης 2011). Οι δύο χώρες έχουν επίσης τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας στις γυναίκες (Ελλάδα, 25%, Δεκέμβρης 2011- Ισπανία, 23,9%) και στους άντρες (Ισπανία, 23,3% - Ελλάδα 18%, Δεκέμβρης 2011).
Τέλος, το ποσοστό ανεργίας στις ΗΠΑ ήταν 8,3% (Φλεβάρης 2012) και στην Ιαπωνία 4,7% (Γενάρης 2012).

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Δημήτρη.
    Το έχουν... παρακάνει αυτοί οι ναυτεργάτες. Περιμένουν το Πάσχα για να απεργήσουν. Και η έξοδος του λαού, στα νησιά, τις γιορτινές μέρες; Δεν σκέφτονται τίποτα αυτοί ρε παιδί μου; Μόνο την... πάρτη τους; (Άρχισαν από προχτές τα ...κάναλα το ποιηματάκι τους).

    Όμως, άκου τι ονειρεύτηκα χτες βράδυ.
    Όλοι αυτοί, λέει, που είχαν σκοπό να ταξιδέψουν για Πάσχα, ανέβαλαν (έτσι κι αλλιώς) το ταξίδι τους. Δεν διαμαρτυρήθηκαν καθόλου, λέει, για την... ταλαιπωρία τους. Κατέβηκαν, λέει, όλοι αυτοί στα λιμάνια, λέει, και έγιναν ένα με τους ναυτεργάτες. Και όλοι μαζί, λέει, αγκαλιασμένοι, διεκδικούσαν το δίκιο τους, και εξέφραζαν αυτό που, λέω εγώ τώρα, μπορεί να μας "σώσει"... ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν με νοιάζει αν δεν κατέβω στο νησί.
    Τους νησιώτες βέβαια τους σκέφτομαι τους ανθρώπους αλλά ας ξεσηκωθούν κι'αυτοί!
    Δεν ξέρω, δεν αντέχω πια αυτή την απραξία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ ταλαιπωρήθηκα την δευτέρα
    με την απεργία στα ταξί όταν έπρεπε
    να πάρω από το νοσοκομείο ένα
    άτομο της οικογενείας μου...
    Ομως δεν τους κατηγορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οικοδομε καλημερα, ''κοιτα'' κατι ονειρα, τα ιδια βλεπω.

    Αν δεν υπαρξει ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ χαθηκαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kariatida62 καλημερα, με συγχωρεις, σε ειχα ''ζυγισει'' αλλιως, σκεφτομουν, θα την πει η Καριατιδα, πως θα παει στο νησι της κ.λ.π, θα μου ''πεις'' δεν ηξερες τι σκεφτηκα, ομως λαθος σκεφτηκα.

    Εχεις δικιο πρεπει επιτελους αυτη η ακινησια να ενεργοποιηθει, για να αρχισουμε να μετραμε και θετικα υπερ μας, αρκετα με το βασταμε αμυνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Frezia καλημερα, μονο οταν το προβλημα του αλλου γινεται και δικο μας, τοτε θα σηκωθουμε λιγο ψηλοτερα, που λεει και ο ποιητης.

    Λίγο ακόμα θα ιδούμε
    Λίγο ακόμα θα ιδούμε
    Τις αμυγδαλιές ν'ανθίζουν
    τις αμυγδαλιές ν'ανθίζουν
    τις αμυγδαλιές ν'ανθίζουν

    Λίγο ακόμα θα ιδούμε
    Λίγο ακόμα θα ιδούμε
    τα μάρμαρα να λάμπουν, να λάμπουν στον ήλιο
    κι η θάλασσα να κυματίζει

    Λίγο ακόμα, να σηκωθούμε
    Λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα
    Λίγο ακόμα, να σηκωθούμε
    Λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα

    Γ. Σεφερης

    ΑπάντησηΔιαγραφή