Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010












ΑΓΑΝΤΑ...

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, αποφάσισε σήμερα νέα 48ωρη απεργία από τις 06.00 πμ της 26 Νοεμβρίου 2010 μέχρι τις 06.00 πμ της Κυριακής 28 Νοεμβρίου 2010 και με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης.

Συνέχεια της αντιπαράθεσης συνδικαλιστών-ακτοπλόων.

«Η σημερινή απόφαση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας για συνέχιση της απεργίας για ακόμη 48 ώρες αποδεικνύει ότι η εμμονή της ΠΝΟ να μην δέχεται την πρότασή μας για συζήτηση των προβλημάτων που θα βγάλουν αμφοτέρους από την κρίση είναι επικίνδυνη», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας.

Ο πρόεδρος της ΕΕΝ σχολιάζοντας επίσης την ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΑ GROUP η οποία τονίζει ότι «η υπογραφή Συλλογική Σύμβασης Εργασίας στην ακτοπλοΐα είναι εύλογη απαίτηση των Ελλήνων ναυτικών», ο κ. Βεντούρης τονίζει ότι «ο κ. Βγενόπουλος προτείνει γαλαντόμο οικονομική πολιτική με ξένα λεφτά».

«Είναι γνωστό ότι η τακτική του «διαίρει και βασίλευε» είναι μια επιτυχημένη συνταγή από παλαιοτάτων ετών, η υιοθέτησή της όμως από χρηματιστηριακές εταιρείες πλοιοκτησίας δικαίως θεωρείται στο επιχειρηματικό τοπίο ως ενέργεια dumping,» τονίζεται στην ανακοίνωση

Ο κ.Βεντούρης σχολιάζοντας ανακοίνωση επίσης του ΚΚΕ προσθέτει ότι «η ΕΕΝ δεν είναι πολιτική και δεν πρέπει ούτε μπορεί να εμπλακεί σε πολιτική αντιπαράθεση αλλά και δεν μπορεί να ανεχθεί συκοφαντίες.»

«Ταξικό μίσος, απειλές, ψέμα και τρομοκρατία είναι η απάντηση των εφοπλιστών στο δίκαιο αγώνα των ναυτεργατών για εργασία και αξιοπρεπείς μισθούς. Ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας Απ. Βεντούρης, έχοντας τις πλάτες της κυβέρνησης, των ΜΜΕ που ανήκουν σε εφοπλιστές και μεγαλοεπιχειρηματίες, προκαλεί με τις συκοφαντίες που εκτοξεύει κατά της απεργίας των ναυτεργατών και του ΠΑΜΕ», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.

Αλλα κουραγιο...



υσ απο το Αθηναικο πρακτορειο ειδησεων.

4 σχόλια:

  1. Η κατηγορια των εφοπλιστων ειναι απο τις πιο ελεεινες στο συστημα, διοτι αν και ευνοημένοι απο το κρατος με επιδοτήσεις και πολλες φοροαπαλλαγές, αν και τα κερδη τους ειναι τεραστια εις βαρος και των επιβατων (παλια και επικινδυνα με ενοχο παρελθον, πλοια), οπως και εις βαρος των ναυτεργατων, απαιτουν απο πανω να συνεχιστει το 'καθεστώς γαλέρας' των εργαζομενων. Δε χρειαζεται βεβαια να πουμε με ποιων τις πλατες τα κανουν ολα αυτα! Ο αγωνας ομως συνεχιζεται!

    Καλη σου μερα, Δημητρη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Elva καλησπερα, αποτελουν απο μονοι τους ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, παντου χωμενοι, απο μεταφορα προιντων, μεχρι ''μεταφορα'' ''υποπροιντων'', τους μονους που δεν πιανει η καθε κριση οικονομικη, εχουν ''καβατζες'' και οποτε νοιωσουν οικονομικη ''ανασφαλεια'' τις ''χρησιμοποιουν'' και επειδη εχουν ''σπουδασει'' την ιστορια των διαφορων Καπονε, εχουν αποκτησει, προσβαση η, δικα τους μ.μ.ε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαστορα καλησπερα, ζητω θα φωναζουμε απο εδω και περα, παντου απολυσεις, οσο πιο γρηγορα οι εργαζομενοι οργανωθουν σε σωματεια και επιτροπες τοσο πιο γρηγορα θα τους ''στειλουμε'' το μηνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή